Parkiranje
Naručivanje i pregled
Što trebam donijeti sa sobom na pregled ili pretragu?
Za pregled u specijalističkim ambulantama ili obavljanje dijagnostičkih pretraga, potrebna je:
- uputnica/e-uputnica,
- iskaznica obveznog zdravstvenog osiguranja,
- iskaznica dopunskog osiguranja, ako ju posjedujete,
- osobni dokument sa slikom;
Potrebno se naručiti za preglede u svim specijalističkim ambulantama. Dužina čekanja na pregled ili pretragu različita je, ovisno o dužini liste za pojedine preglede/pretrage.
Smještaj roditelja koji je u pratnji djeteta
Da li mogu biti smješten/a uz svoje dijete u toku hospitalizacije?
Kako bi doživljaj smještaja u Bolnici bio što manje traumatičan za dijete, omogućava se smještaj roditelja u slijedećim slučajevima:
- Jedan od roditelja ili skrbnik djeteta mlađeg od tri godine.
- Jedan od roditelja ili skrbnik djeteta s težim smetnjama u razvoju pod uvjetom da roditelj ili skrbnik djeteta odnosno dijete s utvrđenim težim smetnjama u razvoju posjeduje odgovarajuće rješenje nadležnog tijela vještačenja u skladu sa posebnim propisima.
- Jedan od roditelja ili skrbnik djeteta mlađeg od 18 godina, oboljelog od maligne ili druge bolesti koja neposredno ugrožava život, koje se nalazi na bolničkom liječenju u ugovornoj bolničkoj zdravstvenoj ustanovi za liječenje djece oboljelih od malignih ili drugih bolesti koje neposredno ugrožavaju život (klinički bolnički centar, klinička bolnica, klinika).
- Jedan od roditelja ili skrbnik djeteta za vrijeme bolničke medicinske rehabilitacije djeteta u specijalnoj bolnici za medicinsku rehabilitaciju.
Roditelji, iz prethodnih kategorija, koji nisu iz nekog razloga odabrali smještaj, i roditelji ostale djece hospitalizirane u Bolnici:
Posjete su ograničene zbog COVID-19 epidemije na jednom dnevno na 1 sat ukoliko jedan od roditelja ne boravi uz dijete.
Posjete
Da li postoje ograničenja vezana uz posjete?
Prijevoz pacijenata
Da li imam pravo na prijevoz sanitetom?
Preslika medicinske dokumentacije
Kako mogu zatražiti presliku medicinske dokumentacije?
Presliku medicinske dokumentacije te upute za izdavanje možete provjeriti na linku.
NAPOMENA: Postupak prikupljanja preslike medicinske dokumentacije traje 5 - 7 radnih dana.
Plaćanje zdravstvenih usluga
Kako se naplaćuje zdravstvena usluga?
Obvezno zdravstveno osiguranje dužne su imati sve osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj i stranci s odobrenim stalnim boravkom u Republici Hrvatskoj, ako međunarodnim ugovorom, odnosno posebnim zakonom nije drukčije određeno. Ako ste korisnik Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje obveznog zdravstvenog osiguranja (HZZO), imate pravo na punu zdravstvenu zaštitu uz plaćanje participacije koja iznosi 20% od ukupnog iznosa računa za pruženu uslugu, ali s definiranim maksimalnim iznosom. Plaćanje možete izvršiti odmah u gotovini na mjestu pružanja zdravstvene zaštite ili na blagajni Bolnice: lokacija Varaždin (zgrada stare kirurgije broj 7, 1. kat - tu je moguća uplata i putem POS uređaja), lokacija Novi Marof (prijemna kancelarija u zgradi dvorca), lokacija Klenovnik (glavna zgrada, Odjel računovodstva), putem Internet bankarstva ili općom uplatnicom na svim uplatnim mjestima, a u roku od 8 dana. Kompletnu zdravstvenu dokumentaciju dobivate kad platite u cijelosti zdravstvenu uslugu. Ako ste korisnik dopunskog zdravstvenog osiguranja HZZO-a i osiguravajućih kuća Croatia dopunskog zdravstvenog osiguranja zdravstveno osiguranje, Triglav osiguranje, Wiener osiguranje Viena Insurance Group, Uniqa osiguranje, Allianz Zagreb, Merkur osiguranje, Generali osiguranje i Agram life osiguranje oslobođeni ste plaćanja participacije. Ako ste strani osiguranik , Vaša EU iskaznica pokriva hitne intervencije, a sve ostalo plaćate odmah. Račun, odnosno, dokaz uplate prosljeđujete Vašoj osiguravajućoj kući, koja Vam zatim vraća dio ili sve troškove, ovisno o ugovoru koji imate sklopljeni.