KRATKA POVIJEST OPĆE BOLNICE VARAŽDIN

Bolnička djelatnost u Varaždinskoj županiji započela je sa svojim radom 16.kolovoza 1859. godine na inicijativu građana. Gradska općina 1866. godine otvara „javnu i sveopću„ bolnicu.

Vizionarstvo koje su imali naši prethodnici, te predanost humanitarnom radu i prepoznavanje potreba stanovnika ugrađeno je u temelje Opće bolnice Varaždin, te se s  osobitim poštovanjem i odgovornošću trebamo toga prisjećati.

Naša ustanova dala je mnoga velika imena u zdravstvenom, društvenom i političkom životu naše zemlje. Kroz sve ove godine naša bolnica prepoznata je kao ustanova koja njeguje humanost, izvrsnost i znanost. Liječenje naših građana kao i svih drugih pacijenata kojima je potrebna naša pomoć je nešto na što su djelatnici naše bolnice ponosni. Opća bolnica Varaždin razvijat će se u skladu s ključnim mjerama definiranim u Nacionalnoj strategiji razvoja zdravstva.

Opća bolnica Varaždin je ustanova sekundarne zdravstvene zaštite, kategorizirana kao „Županijska bolnica regionalnog značenja IIA“ (Ministarstvo zdravstva i socijalne skrbi, 09. veljače 2011. godine), te pruža zdravstvenu zaštitu osiguranicima Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za područje Varaždinske županije i šire, odnosno za potrebe pacijenata sjeverozapadne regije kao regionalna bolnica II A kategorije.

POLITIKA KVALITETE

Korisnicima zdravstvene zaštite u Republici Hrvatskoj želimo ponuditi naše usluge koje će kvalitetom zadovoljiti njihove potrebe i biti u skladu s pravilima dobre kliničke prakse, priznatim standardima,  međunarodno ili nacionalno prihvaćenim protokolima i smjernicama te važećim zakonima. Dokaz usmjerenja na kvalitetu i sigurnost su i zadovoljeni kriteriji za akreditaciju ustanove te je Opća bolnica Varaždin od 2022. godine  akreditirana od strane međunarodne akreditacijske kuće American Accreditation Commission International (AACI).

Opća bolnica Varaždin kontinuirano radi na tome da opravda stečeni ugled i poduzima sve potrebne mjere kako bi usluga bila kvalitetnija, a zadovoljstvo korisnika što veće.

Odluka o uspostavi sustava kvalitete odraz je usmjerenosti cjelokupnog osoblja ustanove na neprestano poboljšanje učinkovitosti i kvalitete usluga zdravstvene zaštite.

VRIJEDNOSTI

Zagovaramo: PROFESIONALIZAM, STRUČNU IZVRSNOST, ODGOVORNOST, SVEOBUHVATNOST USLUGE, SIGURNOST.

VIZIJA

Vizija Opće bolnice Varaždin je postati vodeća zdravstvena ustanova u regiji koja pruža visoko kvalitetnu, sveobuhvatnu i sigurnu zdravstvenu skrb svim pacijentima. Bolnica teži biti sinonim za izvrsnost u zdravstvenim uslugama, inovativnosti, te kontinuiranom razvoju kako bi se odgovorilo na sve veće i složenije zdravstvene potrebe zajednice.

MISIJA - BRIGA O LJUDIMA

Misija Opće bolnice Varaždin je pružanje visoko kvalitetne, dostupne i sveobuhvatne zdravstvene skrbi svim pacijentima, uz fokus na sigurnost, stručnost i empatiju. Bolnica je posvećena kontinuiranom unaprjeđenju zdravstvenih usluga, razvoju medicinskih stručnjaka i suradnji s lokalnom zajednicom, kako bi se zadovoljile zdravstvene potrebe stanovništva i unaprijedilo opće zdravlje.

Ključni aspekti misije Opće bolnice Varaždin uključuju:

  1. Visoku kvalitetu zdravstvene skrbi u skladu s najvišim standardima kvalitete i sigurnosti
  2. Dostupnost i jednakost u zdravstvenoj skrbi
  3. Empatiju i individualizirani pristup pacijentu
  4. Stručnost i profesionalni razvoj
  5. Suradnju s lokalnom zajednicom
  6. Održivost i odgovorno upravljanje resursima
  7. Inovacije i tehnološki razvoj

Misija Opće bolnice Varaždin usmjerena je na stvaranje pozitivnog utjecaja na zdravlje i dobrobit zajednice koju služi, kroz kvalitetnu i sveobuhvatnu zdravstvenu skrb, podršku i edukaciju.