Sustav kvalitete u Općoj bolnici Varaždin u širem smislu predstavlja Uprava s Ravnateljem na čelu, Pomoćnik ravnatelja za kvalitetu zdravstvene zaštite i nadzor, Povjerenstvo za kvalitetu, Odjel za kvalitetu zdravstvene zaštite i nadzor, odgovorne osobe svih ustrojstvenih jedinica i svi zaposlenici.
Odjel za kvalitetu zdravstvene zaštite i nadzor
Odjel za kvalitetu zdravstvene zaštite i nadzor aktivno sudjeluje i koordinira aktivnosti predstavnika za kvalitetu svih ostalih ustrojstvenih jedinica u radu Povjerenstva za kvalitetu. Ostale aktivnosti su:
- Rad na uspostavljanju, razvijanju i poboljšanju sustava osiguranja i unapređenja kvalitete zdravstvene zaštite i sigurnosti pacijenata u svim organizacijskim jedinicama Bolnice
- Praćenje pokazatelja kvalitete, analiza i izrada izvješća
- Utvrđivanje plana aktivnosti za poboljšanje kvalitete na temelju prikupljenih i analiziranih podataka o izvršenju
- Kreiranje i upravljanje dokumentacijom sustava kvalitete
- Kontrola kvalitete rada ustrojstvenih jedinica kroz unutarnje ocjene
- Mjerenje zadovoljstva pacijenata i zaposlenika
- Praćenje i analiziranje neželjenih događaja prema pacijentima i zaposlenicima
- Kontrola medicinske dokumentacije, poticanje poboljšanja u vođenju iste, suradnja na poboljšanju bolničkog informacijskog sustava
- Provođenje edukacije zaposlenika iz područja upravljanja kvalitetom
- Sudjelovanje u vanjskim ocjenama kvalitete
- Provođenje aktivnosti vezano uz pripremu bolnice za akreditacijski postupak
- Suradnja s nadležnim ministarstvom i drugim institucijama
Kvaliteta zdravstvene zaštite temeljno je načelo rada svih zaposlenika i Uprave Opće bolnice Varaždin sukladno Zakonu o kvaliteti zdravstvene zaštite NN 118/18.
Unapređivati sustav kvalitete temeljem praćenja i analize pokazatelja kvalitete.
Briga o sigurnosti pacijenata i zaposlenika.
Zagovaramo STRUČNOST, UČINKOVITOST, OTVORENOST i KVALITETU KOMUNIKACIJE.
Strateški ciljevi:
- usmjerenost na pacijenta
- kvalitetna i sigurna skrb pacijenata temeljena na dokazima
- stalan razvoj zaposlenika podizanjem profesionalnih i etičkih standarda te preuzimanjem osobne odgovornosti za razvoj istih
- njegovanje pozitivnog radnog okruženja i osjećaja pripadnosti kolektivu
Godišnji ciljevi:
- podizanje svijesti zaposlenika o kulturi sigurnosti
- kroz preporuke izdane u toku unutarnjih ocjena, poboljšanje kvalitete rada, sigurnosti pacijenata i uvjeta rada zaposlenika
- uspostavljanje registra rizika i upravljanje rizicima
- prilagodba postojećeg sustava kvalitete akreditacijskim standardima propisanim Pravilnikom o standardima kvalitete zdravstvene zaštite i načinu njihove primjene (NN 92/19) s ciljem kontinuiranog unapređenja kvalitete zdravstvene zaštite